WP 6: stemt de werkzaamheden af niveau 3 en 4
Week
|
Leervragen | Opdrachten
|
1
|
Hoe stem je werkzaamheden af?
Hoe maak je een taakverdeling? Hoe draag je relevante informatie over? Hoe stem je af met collega’s? En je leidinggevende? |
Opdracht: Casus afstemmen werkzaamheden & taakverdeling maken
Opdracht: Relevante informatie Bespreken BOA-opdrachten |
2
|
Op welke manier stem je af met betrokkenen vanuit andere disciplines?
Waar houd je rekening mee wanneer je afstemt met betrokkenen vanuit andere disciplines? Hoe houd je rekening met mogelijkheden, eisen, prioriteiten, wensen, behoeftes en verwachtingen van betrokkenen? Hoe krijg je helder welke verwachtingen betrokken partijen hebben? Hoe bespreek je eventuele knelpunten in de werkzaamheden en los je die op? Hoe voer je gesprekken met collega’s waarin je verschillende doelen nastreeft? |
Opdracht: Casusopdracht mogelijkheden, eisen, prioriteiten, wensen, behoeftes, verwachtingen.
Opdracht: Knelpunten bespreken Opdracht: Verschillende doelen Bespreken BOA-opdrachten |
3
|
Wat is een sociale kaart?
Wat is een interne sociale kaart? Wat is een externe sociale kaart? Wie/wat is er in de (interne/ externe) sociale kaart ten behoeve van de doelgroep opgenomen? Hoe en in welke situaties maak je gebruik van de sociale kaart? Hoe hou je de sociale kaart up-to-date? Wat is een maatschappelijk steunsysteem? Wie (professionals en ander betrokkenen) kunnen er in een maatschappelijk steunsysteem van de cliënt zitten? Wat is het belang van een maatschappelijk steunsysteem? Hoe en in welke situaties zet je het maatschappelijk steunsysteem in? Wie spelen er een rol bij het organiseren van een maatschappelijk steunsysteem rond de cliënt? |
Opdracht: Sociale kaart in beeld brengen
Opdracht: Maatschappelijk Steunsysteem wat is dat? Opdracht: Maatschappelijk Steunsysteem Opdracht: Test je kennis W6 deel 1 Bespreken BOA-opdrachten |
4
|
Wat is kwaliteit leveren?
Wat is continuïteit in werkzaamheden? Wat is eenduidigheid? Waarin dien je eenduidig te zijn? Hoe draag je er zorg voor dat kwaliteit, continuïteit en eenduidigheid gewaarborgd zijn? |
Opdracht: Test je kennis W6 deel 2
Opdracht: Kwaliteit verbeteren Bespreken BOA-opdrachten |
5
|
Welke aspecten betrek je bij het bepalen of werkzaamheden haalbaar zijn?
Welke protocollen worden er t.a.v. kwaliteitszorg gehanteerd? |
Opdracht: Haalbaarheid werkzaamheden
Opdracht: Protocollen kwaliteitszorg Bespreken BOA-opdrachten |